הגשת בקשה להחזר מס

אם כותרת המאמר נשמעת לכם כמו סינית אז כנראה אתם במקום הנכון. להיות בעלי עסק בישראל זה לא דבר פשוט. נניח לרגע את העובדה שאנחנו נמצאים בתקופה מאד קשה. גם אם הזמנים רגילים, להיות בעל עסק זה ממש לא פשוט. זה כמו לקפוץ למים מבלי לדעת לשחות בהרבה מהמקרים. מתחילים לעשות עם הידיים והרגליים בנסיון לא לטבוע. חלקינו יטבע וחלקינו אולי יצליח להישאר מעל פני המים אבל יבזבז הרבה מאד אנרגיה. הפתרון כמובן באנלוגיה הזאת הוא לקחת מורה לשחייה. ואז, אולי משלמים קצת בהתחלה אבל לא מבזבזים אנרגיה מיותרת ובטח שלא טובעים. 

אז גם כאן בעולם העסקים. פתחתם עסק, מזל טוב וברוכים הבאים למערכת המיסוי הישראלי שהיא המבוך אולי הכי מסובך בעולם. בלי מורה דרך שמכיר כל פנייה וכל רחוב ללא מוצא תתקשו לצאת “בחיים” מהמבוך. 

תחיו שנה באושר ובעושר ואז תתחילו להתקל במושגים כמו הגשת דוחות שנתיים למס הכנסה, הגשת דוח שנתי עוסק פטור,הגשת דוח שנתי למס הכנסה ואפילו הגשת בקשה להחזר מס. כן, יש דבר כזה הגשת בקשה להחזר מס שניתן להגיש אם התנאים מתאימים לכך. עבור כל זה אפשר אולי להוריד טפסים מהאינטרנט ולנסות להתמודד לבד אבל אז כאמור אולי תצליחו אבל אולי ממש לא. ואפשר לבקש עזרה. ממי אתם שואלים? בואו אציג לכם את משרד גלפמן, רואי חשבון. הנה לכם המציל. בכל מקרה, משרד האוצר ורשות המיסים מחייבים שרואה או רואת חשבון יהיו חתומים על אותם טפסים אז גם כך מי שפותח חברה חדשה או כל בעל עסק צריך את ה”מציל” לידו כל הזמן. לא ניתן להתעלם מכך אבל לא בקטע רע אלא דווקא בקטע של עזרה אמיתית. כל אחד עושה מה שהוא טוב בו. 
 
משרד גלפמן, רואי חשבון הוא משרד מעולה ומקצועי שיטפל לכם בהגשת דוח שנתי למס הכנסה, אם אתם עוסק פטור אז בדוח שנתי עוסק פטור ובכלל בהגשת דוחות שנתיים למס הכנסה בכל שנה ושנה. וכן אם צריך בהגשת בקשה להחזר מס. כן. גלפמן, רואי חשבון יטפל עבורכם בהגשת בקשה להחזר מס ואפילו תחסכו כך כסף. הרימו טלפון. בהצלחה. 
דילוג לתוכן