שירותים כלכליים וייעוץ עסקי

מרגישים שאתם “דורכים במקום” ונדרש שינוי בעסק? מעוניינים בשירותים כלכליים שונים? הגיע הזמן שהעסק שלכם יממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בו!!!

המפתח לשינוי נמצא בראייה חדשה של פני הדברים, הדבר נעשה לעיתים קרובות בידי גורם חיצוני שמבין עניין ויכול להציג לכם אפשרויות חדשות. לכן בעלי עסקים רבים כיום נוטים לפנות ליועץ עסקי, לסיוע במימוש הפוטנציאל העסקי והגדלת הרווחים. משרד גלפמן, רואי חשבון מספק שירותים כלכליים וייעוץ עסקי מכל התחומים. 

ייעוץ עסקי שמשיג תוצאות
למה דווקא אנחנו? בפירמת גלפמן, רואי חשבון תיהנו מייעוץ עסקי איכותי, המבוסס על ידע וניסיון רב מעולם העסקים בארץ ובחו”ל. איך אנו פועלים? לטובת יישום מיטבי, אנו מחלקים את הייעוץ לשלושה שלבים:

  • בחינת מצב העסק – בשלב הראשון אנו בוחנים מהו מצב העסק הנוכחי מבחינת מחזור ההכנסות, ההוצאות וכדומה, תוך התמקדות במסקנות החיוביות וכן בדברים שכדאי לשפר.
  • בניית תכנית עבודה – בעקבות הסקת המסקנות, אנו בונים תכנית פעולה מסודרת הכוללת את היעדים העתידיים ואת הדרכים הטובות ביותר להשיג אותם. בניית התוכנית מתבצעת יחד עם בעל העסק תוך חיפוש הפתרונות האידאליים עבורו.
  • מעקב – לאחר שנבנתה תכנית הפעולה יש לעקוב אחר התנהלות העסק ולבחון בזמן אמת האם היעדים שנקבעו הם אכן ברי יישום. אם לא, יש לבחון את התחום מחדש ולקבוע יעדים חלופיים במידת הצורך.

בכדי להשיג את התוצאה האיכותית ביותר עבור לקוחותינו ולהביא לצמיחה, אנו מבצעים גם בניית תזרימי מזומנים. כאשר כל הנתונים מאורגנים באופן ברור, ניתן בקלות להכיר את ההוצאות הקבועות וההכנסות הצפויות, וגם היכן ניתן לייעל. עסק שתזרים המזומנים שלו מסודר נוטה להיתקל בהרבה פחות הפתעות לא נעימות, ולהתנהל בצורה טובה יותר.

שקיפות מול גורמים חיצוניים
לעתים קרובות נדרשים בעלי עסקים להתנהל מול המערכת הבנקאית וקרנות המדינה, וכן מול משקיעים פוטנציאליים. משרד גלפמן, רואי חשבון מבצע עבורכם בדיקות כלכליות, הערכות שווי וגם בדיקת נאותות (due vigilance). רווחיות ויציבות וכן תכנית כלכלית איכותית, יכולים לזכות את בעל העסק בתשומת לבם של משקיעים מן השורה הראשונה.

מתנהלים נכון, ומרוויחים
את ניהול התחום הפיננסי בעסק לא כדאי לבצע לבד. לעתים קרובות, ייעוץ מקצועי יכול להגדיל את תזרים המזומנים, להסיר עומס, ולפנות למנהל העסק זמן להתמקד בעניינים נוספים. בנוסף, התנהלות יעילה ומסודרת מהווה יתרון מול גורמים חיצוניים כגון משקיעים. לפרטים נוספים על שירותים כלכליים וייעוץ עסקי חייגו למספר 03-5468870 או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

השירותים כוללים:

  • בניית תוכניות עסקיות וניתוח אפשרויות פיננסיות.
  • ביצוע הערכות שווי.
  • ביצוע בדיקות נאותות (Due Diligence).
  • ייעוץ וסיוע מול המערכת הבנקאית וקרנות המדינה
  • בניית תזרימי מזומנים.
  • בדיקות כלכליות.
דילוג לתוכן