החזר מס הכנסה לשכירים

במידה ואתם שכירים, מאמר זה עשוי לעניין אותכם מאד ואני בטוח שכך יעשה. אתם כשכירים משלמים חודש בחודשו מיסים. או באופן ישיר אבל בדרך כלל דרך המעסיק. אותם מיסים עושים את דרכם לקופת המדינה וביטוח לאומי, חלקם עבור ביטוחי בריאות, פנסיות, קופות גמל וקרנות השתלמות שחוזרות אליכם אחרי תקופה וחלקם הגדול יותר, הולך למס הכנסה בכדי לממן את פעילויות הממשלה. הוגן למדי. ככה זה עובד בכל המדינות. 

אז איפה הבעיה? 

לא הייתי מתאר את נושא המאמר כבעיה אלא כתחום שרובינו הגדול אם לא לומר המכריע, לא יודע שברוב המקרים, חלק מהמיסים שאנחנו משלמים, הם מיסי ‘יתר’ וכוללים סכומים גדולים יותר ממה שבאמת על פי החוק עלינו לשלם. נושא החזרי מס הכנסה לשכירים, כלומר החזרים ממס הכנסה, אם זה החזר מס לשכירים או החזרי מס לעצמאיים הוא נושא מורכב מאד.  הוא מורכב כי קביעת גודל אותם החזרים ממס הכנסה תלויה בסעיפים ותת סעיפים בחוק המיסים ואף אחד מרשות המיסים לא ידפוק על דלתך יום אחד עם צ’ק שמן ויגד לכם “מזל טוב, הנה הכסף שמגיע לכם”. וכאשר אני אומר “הכסף שמגיע לכם”, אותם החזרים ממס הכנסה יכולים להגיע לסכומים מאד גדולים כמובן כתלות במשכורתיכם, למספר השנים ועוד פרמטרים כמובן. 

 מהם הסכומים הפוטנציאלים של אותם החזרי מס? 

בפיסקה הקודמת הסברתי שגודל הסכום שברוב המקרים המדינה חייבת לשכיר או לעצמאי הוא כלות במשכורתו, מספר השנים שלא הגיש בקשה להחזר מס הכנסה לשכירים, מצבו המשפטי, שנותה עסקה באותה עבודה וכאמור עוד ועוד פרמטרים. אך מנסיון רב שיש לנו בתחום, ניתן לקבוע שההחזר יכול להגיע לרמות של אלפי שקלים ויותר לתקופה עבור משכורת ממוצעת במשק. כמובן, מדובר על סכום ממוצע ותלוי מאד בגורמים שהזכרתי. יש לזכור שאחרי תקופה מסויימת של חמש שנים, לא ניתן יותר להגיש את אותה בקשה להחזרי מס ממס הכנסה או מגורמים אחרים רלוונטים. 

איך נכנסים לתהליך?  

אומר לכם דבר ראשון מה לא מומלץ לעשות. לא מומלץ להיכנס למחשב ולחפש דרך מילות חיפוש  כמו החזרי מס לשכירים מס הכנסה פתרונות. הנושא מורכב ויעלו לכם עשרות חברות ופרטיים שיציעו לכם פתרון. אותן חברות או פרטיים יכולים להיות טובים או לא. אנחנו בגלפמן ושות רואי חשבון, אנחנו מתמחים בדיוק בשירות הזה. ביכולת שלכם לקבל את מירב אותו החזר מס הכנסה לשכירים. בגלפמן ושות רואי חשבון אנחנו מאמינים באמת שאותו הכסף הוא שלכם ואף אחד אינו עושה לכם טובה. אז במקום לחפש מילות חיפוש כמו החזרי מס לשכירים מס הכנסה, היכנסו לאתר גלפמן ושות רואי חשבון והתרשמו.  מגיע לכם אותו החזר מס הכנסה לשכירים או אותם החזרי מס לעצמאיים ואנחנו בגלפמן ושות רואי חשבון נעשה הכל בכדי שתקבלו ואתם עד השקל האחרון. מגיע לכם. צרו עמנו קשר ונצא לדרך.   

דילוג לתוכן