דוח שנתי מס הכנסה

אני יכול להניח שהנכם בעלי עסק, מפעל, חנות קטנה, עסק זעיר או אולי אפילו פטור ואולי אפילו ניתן לכנות אותכם מתחילים או טירונים בעולם העסקים ואתם מחפשים לכם אינפורמציה על כל התחום המורכב הזה הנקרא דוחות ומיסים ובאופן יותר כללי ומקצועי, תחום ההתנהלות של כל עסק מול המדינה בכלל ומול רשויות המס, או בשמם האחר, רשות המיסים, בפרט. דבר ראשון אני אציין את העובדה שטוב אתם עושים שאתם מתעניינים בכך כי הנושא הזה הוא קריטי. נושא התנהלות העסקים מול רשויות המס הוא אולי הנושא הכי קריטי שקיים בהקשרים הללו של ניהול עסקים. אם בנושאים אחרים, כמו תזרים מזומנים למשל, אנחנו מתעסקים מול ספקים, יצרנים וכו..הגמישים למשא ומתן, רשויות המס לא מנהלות משאים ומתנים. כלומר, על כולנו לשלם מס ובזמן. 

מהי המורכבות של תחום המיסים?

ככל שהעסק שלכם יותר גדול ויותר מורכב, כמובן שהיחסים בינו לבין רשות המיסים יהיו יותר הדוקים ויותר קריטיים. אתן דוגמה תיאורטית, אם אתם עסק של 500.000 שקל בשנה, תשלמו נגיד 50.000 שקל מס. אבל אם אתם עסק של 5.000.000 שקל, תצטרכו לשלם 500.000 שקל. אלו אותם יחסים אבל הסכומים אחרים. קל הרבה יותר לגייס 50.000 שקל מאשר 500.000 שקל. מעבר לכך, כל אחד מומחה בתחומו. אתם בעלי עסק ואתם צריכים לדחוף את העסק שלכם קדימה. אתם בטוח מאד מוכשרים אבל אתם לא יודעים הכל. עסק טוב הוא עסק הנשען על עזרה מבחוץ בהרבה תחומים. אם ישיג את העזרה הטובה ביותר זאת תהיה הערובה להצלחתו. הן בתחומי השיווק לדוגמה, הדיגיטלי והכולל והן בנושא התמיכה של משרד רואי חשבון מעולה בעסק.

 דוח שנתי של מס הכנסה 

הגשת דוח שנתי, דוח שנתי מס הכנסה היא חובה שעל כל עסק, קטן ככל שיהיה, להגיש בסוף השנה. דוח שנתי מס הכנסה הוא חלק מאותם דוחות כספיים שנתיים שכל מי שהוא בעל עסק צריך להגיש לרשות המיסים. אותה הגשת דוח שנתי יכולה להתבצע בצורת דוח שנתי מקוון או באופן פיזי. ככל שהחברה יותר גדולה ופעילותה יותר מורכבת הדוחות עצמם יותר מורכבים וכאמור, קריטיים מבחינת המסרים שהם מגלמים. וכאן אנחנו נכנסים. גלפמן ושות רואי חשבון הוא משרד רואי חשבון ששם את העסק והצלחתו וחוסנו הפיננסי תמיד כדבר הראשון מול עיניו. הגשת דוחות שנתיים כמו דוח שנתי מס הכנסה או דוחות כספיים שנתיים היא כאמור חובה וחייבת להתבצע ע”י משרד רואי חשבון. 

למה גלפמן ושות רואי חשבון? 

למה משרד גלפמן ושות רואי חשבון שונה ממשרדים אחרים. בעיקר כי מאחורי הדוח אנחנו מתמקדים בכם ובעסק שלכם. גם אם אנחנו מגישים דוח שנתי מקוון, אנחנו נבצע את העבודה במסירות הכי גדולה כאילו העסק היה שלנו. צרו עמנו קשר ונקבע פגישת הכירות ראשונה. וביחד ניקח את העסק שלכם למקום שבו הוא ראוי להיות.   

דילוג לתוכן