זכאות להחזר מס

חלק גדול מהעובדים השכירים והעצמאיים בישראל אינם מודעים לכך שהם זכאים להחזר מס. בדיקה של זכאות להחזר מס היא רלוונטית ביותר ויכולה לסייע לבעל עסק או שכיר לקבל חזרה ממס הכנסה כספים עודפים שהוא שילם במשך שנות המס האחרונות. ברגע שמגיע לעובד שכיר או עצמאי כסף חזרה, אין סיבה שהוא לא ידרוש את הכסף הזה מרשות המיסים. בכדי לבחון את הדו”חות הכספיים שלכם או תלושי שכר ולקבל מידע האם אתם זכאים להחזר מס, כדאי ומומלץ לפנות למשרד רואי חשבון מקצועי. 
 

זכאות להחזר מס הכנסה לשכירים

 
שכירים לעיתים רבות חושבים כי חישוב המס שלהם הוא מדוייק מפני שהוא נקבע על-פי נתונים שאין בידם. הסיבות לזכאות להחזר מס הכנסה הן משתנות ולעיתים הסיבה לתשלום מס עודף היא איננה באשמת העובד השכיר. משרד רואי חשבון מקצועי יידע לבדוק את תלושי השכר והסטטוס של העובד, בכדי לקבל אינדיקציה לכך שהתשלום למס הכנסה של השכיר היה תשלום עודף.  
 

זכאות להחזרי מס לעצמאים 

 
בעלי עסק עצמאי אשר מחוייב להגיש דו”ח שנתי, גם כן יכול להיות בעל זכאות להחזרי מס. הזכאות להחזר מס במקרה זה יכולה לנבוע משינויים בהכנסות במהלך השנה, או שינוי במצב המשפחתי או כאשר אין ניכוי מס של קרן הפנסיה של העצמאי.  
 

תכנון מס עם רואה חשבון מקצועי

 
אם אתם זקוקים לליווי של רואה חשבון בכל הנוגע להתנהלות מול רשויות המס. כדאי לכם לפנות למשרד גלפמן, רואי חשבון! משרד רואי חשבון גלפמן ושות’ מציע לעצמאים שירותי תכנון מס מקצועי ולשכירים ועצמאים שירותי בדיקת זכאות להחזרים ממס הכנסה. צוות משרד גלפמן, רואי חשבון מלווה מאות בתי עסק וחברות מכל הארץ בהתנהלות מול רשויות המיסים, במטרה למנוע ממשלם המס תשלום עודף למס הכנסה ואפשרות לבקש החזרים במידה ויש זכאות לכך. 
 

משרד גלפמן, רואי חשבון מציע – בדיקת זכאות להחזר מס

 
חושבים שמגיע לכם החזר מס על שנת המס האחרונה או על שנים קודמות? זה הזמן להתקשר לצוות משרד גלפמן, רואי חשבון ולתאם פגישה עם רואה חשבון מקצועי של המשרד. טיפול בהחזרי מס יכול להחזיר לכם סכומי כסף גדולים ולחסוך מכם תשלום מס הכנסה עודף גם בשנים הבאות.
דילוג לתוכן