מיסוי בינלאומי ומיסוי בישראל

נדרשים לייעוץ מס בארץ או בחו”ל? מעוניינים למקסם את זכויותיכם מול רשות המיסים? בתחום דינאמי זה, צריך להישאר עם האצבע על הדופק ולהתנהל נכון מול הרשויות, תוך צמצום הנטל בעזרת תכנון מס חוקי ונכון. אז מה עושים בשביל לשלם פחות ולקבל יותר?
מתנהלים עם מומחים שמבינים עניין ומכירים היטב את חוקי המיסוי והמוסדות הפועלים ליישומם. משרד גלפמן, רואי חשבון מעניק ללקוחותיו מגוון שירותי ייעוץ מס ושירותי מיסוי שונים בארץ, וכן בזירה הגלובלית.

גב פיננסי חזק שמבין אתכם
מעדיפים רו”ח שמבין את עולם העסקים ויכול לכוון אתכם נכון? מהלך חכם!!! פתרונות מיסוי זה לא רק עניין של מספרים. רו”ח סרגיי גלפמן מביא עמו ניסיון ארגוני רב מתפקידי מפתח בארץ ובחו”ל ובהחלט יכול לעזור עם ייעוץ מס מתאים. בגלפמן, רואי חשבון מספקים שירות מקיף הכולל פתיחת תיקים ברשויות המס, דיווחים חודשיים, טיפול בהחזרים ובקנסות ועוד. 

עבור עסקים המתנהלים במספר מדינות, יכולת מתן ייעוץ מתאים בפתרון הקושי הטמון בתיאום מחירי העברה. כמו כן, ניתן בדרך זו לפתור ביתר קלות את הקשיים שמציבות רשויות המיסוי בעת שינוי מבני המתבצע בחברה כגון פיצול, מיזוג, פירוק או רכישה. אנו מבצעים פעולות אלו עבור לקוחותינו תוך ידע ובקיאות בחוקי המס בישראל ובחו”ל, זאת בנוסף לידע וניסיון בעולם העסקים.

בכדי לבצע פעולות באופן המיטבי, אנו במשרד גלפמן, רואי חשבון שומרים על מספר עקרונות מקצועיים בעת הענקת שירותי מס:

  • משליטים סדר בניהול המס – בין אם מדובר בדיווחים השוטפים לרשויות המס ובין אם מדובר בפעולה חד פעמית (לדוגמת שינוי מבנה העסק), תהיו בטוחים שהדו”חות שלכם מסודרים, מהימנים ומוגשים בזמן.
  • מתכננים פעולות מראש – כאשר מכירים היטב את חוקי המיסוי, ניתן לתכנן מראש פעולות באופן שעשוי להפחית מהמס, וכן לבחון את כדאיות הפעולה. תכנון מראש מאפשר ניצול הטבות שונות או תמריצים וכך להימנע מהוצאה מיותרת.
  • מבצעים פעולות גם בשוק הגלובלי – במקרים רבים, עסקים בחו”ל יכולים לתגבר משמעותית את צמיחת העסק. עם יועץ מס המתמצא גם בחוקי מיסוי בחו”ל, ניתן בקלות לתכנן פעולות מול מדינות שונות ולמקסם רווחים גם במקרה זה.

ייעוץ מס בראייה עסקית רחבה
התנהלות מול רשויות המיסים דורשת בקיאות בחוקים, אך גם היכרות מעמיקה עם עולם העסקים והשווקים השונים. עם ניסיון רב מול חברות גדולות וכן מול עסקים בינוניים וקטנים, אנו מסייעים ללקוחותינו בקבלת ההחלטות הנכונות עבור צמיחת העסק. זאת באמצעות הקטנת חבות המס וגם תכנון עתידי בראייה רחבה יותר. לפרטים, לשירותים נוספים ולייעוץ מס חייגו למספר 03-5468870 ונשוב אליכם בהקדם.

שירותי המיסוי של הפירמה כוללים:
ייצוג בפני רשויות המס השונות.

  • הכנת כל דוחות המס החוקיים הנדרשים מעסקים בישראל חברות שותפויות ויחידים
  • תכנון וליווי שינויי מבנה לרבות מיזוגים, רכישות ופירוקים.
  • מחירי העברה – ייעוץ, ליווי וסיוע בקביעת מחירי העברה בעסקאות בין חברתיות.
  • חוות דעת בנושאי מס.
  • מיסוי בינלאומי.
  • ליווי ויעוץ במיסוי פרט
דילוג לתוכן