הגשת דוח שנתי

אם אתם רשומים כעוסק פטור או כעוסק מורשה, אתם נדרשים בהגשת דוח שנתי לרשויות המס. את הדו”ח השנתי מגישים בשנה שאחרי שנת המס עליה מגישים את הדו”ח. כלומר, את הדו”ח של שנת 2021 אתם תידרשו להגיש רק בשנת 2022 עד לחודש אפריל של אותה שנה (תאריך ההגשה משתנה ואף ניתן לבקש דחייה במידת הצורך). עוסק פטור מחוייב להגיש בנוסף לדו”ח השנתי גם הצהרת עוסק פטור למע”מ. את הצהרת עוסק פטור למע”מ בעלי העסק מחוייבים להגיש עד ה-31.01 לשנה אחרי שנת המס עליה מוגשת ההצהרה.
 
עוסק מורשה אינו נדרש להגיש הצהרת עוסק פטור למע”מ אך הוא נדרש להגיש דו”חות דו-חודשיים למע”מ, כאשר בכל הגשת דו”ח גם מתבצע התשלום עבור המע”מ של החודשיים שחלפו לאחר קיזוז המע”מ בהתאם להוצאות העסק. 
 

הגשת דוח שנתי לעוסק פטור למשרד מס הכנסה

 
עוסק פטור מחוייב כאמור להגיש את הדו”ח השנתי במועד שנקבע ברשויות המס. בכדי להכין את הדו”ח השנתי בצורה מקצועית ולצרף נספחים נדרשים במידה ויש צורך, מומלץ לפנות למשרד רואי חשבון מנוסה ומקצועי. גם את ההצהרה על עוסק פטור רואה החשבון יכול להגיש עבורכם עד לתאריך 31 לינואר בשנה שאחרי שנת המס.
 

הכנת דוח שנתי למס הכנסה עם רואה חשבון

 
אם אתם זקוקים לעזרה מיידית בהכנת דוח שנתי למס הכנסה, אל תהססו ופנו כבר עכשיו למשרד רואי חשבון מקצועי! הדו”ח השנתי שלכם יוגש בזמן ובאופן מדוייק ומסודר על מנת שלא יהיו טעויות ברישום המספרים ובפרטים המופיעים בדו”ח. 
 

הכנת דוחות מע”מ ודוחות שנתיים – איך זה מתבצע? 

 
הכנת דוחות מע”מ ודו”ח שנתי לעוסק מורשה והגשת דוח שנתי לעוסק פטור, מתבצעים על-ידי רואה חשבון מקצועי ובעל ניסיון בליווי בתי עסק ועצמאיים בהתנהלות מול רשויות המס בישראל. משרד רואי החשבון הטוב ביותר להכנה והגשת הדו”חות לרשויות המס הוא – משרד גלפמן, רואי חשבון. משרד גלפמן, רואי חשבון מנוהל על-ידי רואה החשבון סרגיי גלפמן, בעל ניסיון של מעל ל-15 שנים ברציפות בתחום ראייית החשבון עבור עוסקים פטורים ועוסקים מורשים. 
 

הגשת דוח שנתי עם צוות משרד רו”ח גלפמן ושות’

 
רואה החשבון סרגיי גלפמן וצוות רואי החשבון של המשרד, ישמחו לסייע לכם בהגשת דוח שנתי לעוסק פטור או לעוסק מורשה בדרך הטובה והמקצועית ביותר! 
 
דילוג לתוכן