ייעוץ כלכלי ופיננסי

האם אתם יודעים שהסיבה שרוב החברות ובתי העסק שלא מצליחים להתרומם וגרוע מכך, מגיעים לסגירה ופשיטת רגל, היא לא במוצרים, במחירים או בתחרות או אפילו בניהול כושל. הסיבה נעוצה ברוב המקרים מניהול פיננסי לא תקין.  הפארדוקס הוא שדווקא חברות שצומחות מהר מאד דווקא בגלל מוצרים טוב וניהול טוב של העסק, הן אלו שקורסות בגלל מחסור במזומנים. אני בטוח שאתם בעלי העסקים טובים מאד במה שאתם עושים אבל ברוב המקרים, גם המנהל הטוב ביותר חייב ייעוץ כלכלי פיננסי. 

מהו ייעוץ כלכלי ופיננסי? 

ניתן לומר באופן כללי שייעוץ כלכלי ופיננסי או ייעוץ כלכלי לעסקים או בשמות אחרים גם ייעוץ עסקי וכלכלי זהו ייעוץ של כל מה שקשור לכסף של החברה. זה שנכנס וזה שיוצא, השקעות, תוכניות עסקיות, תזרים מזומנים, תמחור נכון וכו.. אותו ייעוץ כלכלי פיננסי, אותו יועץ כלכלי עסקי, תפקידו הוא לאפשר לכם כמנהל העסק, החברה, החנות ומה שהמסגרת לא תהיה, להיות פנויים לחלוטין לקרב בחזית. הקרב מול המתחרות, ניהול כוח האדם, וראיה קדימה. דמו קרב אמיתי במלחמה. המפקד תפקידו לנתח את האויב בחזית והלוגיסטיקה מאחורה תפקידה לעזור לו לעשות זאת על ידי הזרמת תחמושת, מים, דלק, מזון ועוד.. כך גם אותו ייעוץ כלכלי ופיננסי או ייעוץ כלכלי לעסקים. הוא אותו העורף שדואג שבעל העסק יהיה פנוי וערוך ומוכן לנצח בקרב. 

מה אנחנו מציעים?  

ברגע שאתם בוחרים בנו,גלפמן ושות רואי חשבון אתם בעצם בוחרים בייעוץ פיננסי ברמה הטובה ביותר. אבל אל תאמינו למה שאני כותב, האמינו לשנות נסיון רבות, מאות לקוחות מרוצים והאמינו לפילוספיה שלנו שאומרת שאנחנו לא נמצאים שם בשביל לזרוק עצה מפעם לפעם ולבדוק חשבונות ולהגיש דוחות בסוף השנה אלא כאשר אתם בוחר בנו, בגלפמן ושות רואי חשבון, אתם בוחרים בשותף. לא בשותף שאיתו תצטרכו להתחלק ברווחים, אלא שותף שתפקידו, כמו אותו חיל לוגיסטיקה, לעשות הכל בכדי לאפשר לכם בעזרת הנסיון הרבה ובעזרת הידע הרב בתחום ייעוץ כלכלי לעסקים וייעוץ כלכלי עסקי, בכדי שאתם תנצחו בקרב שנערך בחזית. 

אז מה עכשיו? 

אם אתם נדרשים לייעוץ כלכלי ופיננסי וכפי שראיתם, החשיבות היא עצומה, התקשרו אלינו. בגלפמן ושות רואי חשבון נשמח לקבל את שיחתכם, לקבוע פגישת הכירות ראשונית ולצאת ביחד למלחמה.

דילוג לתוכן