החזר מס הכנסה

מתי פעם אחרונה עברתם קורס במיסים או בהגשת מיסים? מתי פעם אחרונה היה לכם איזשהו קשר (חיובי) עם רשות המיסים? אני מעריך שזה לא כוס התה שלכם. מאמר זה אם כן פונה יותר אליכם השכירים ולקשר שלכם עם רשות המיסים ועם עולם המיסים בכלל. עולם המיסים הוא עולם מתעתע כי הוא יכול כביכול להיות אויב שלכם או במילים יותר עדינות, לא חברכם הכי טוב, אבל הוא יכול גם להפתיע ולהעניק לכם מתנות בהפתעה. 

כך או כך, היחסים הללו בין השכירים לרשות המיסים חייבים במתווך. למה? כי זה לא עניין פשוט. זה עניין פשוט למומחים שהם רואי החשבון ומנהלי החשבונות שזהו מקצועם אבל אנחנו, פשוטי העם, לא בדיוק מומחים בזה. מושגים כמו החזר מס הכנסה או החזר מס הכנסה לשכירים או החזר מס לשכיר או החזר מס לשכירים, כל המושגים החוזרים על עצמם אלו, הם סה”כ פרקטיקות מקצועיות שיכולות להחזיר לחשבון הבנק שלכם כסף רב. אז למה לא. אבל כאמור, מי הוא המתווך הזה שיוכל לעזור לנו עם נושאים של החזר מס הכנסה אך ידאג שהכסף יגיע לחשבוננו ולא לחשבונות אחרים. ישנם הרבה משרדי רואי חשבון בארץ ורובם טובים מאד אבל יש את משרד גלפמן, רואי חשבון ששם לו למטרה ראשונה וקדושה ללוות אותכם ואת כל לקוחותיו בדרככם לניצול (לטובה) של המערכת כך שתוכלו להינות מכל יתרונות החוק בהקשר לכלל נושאי המיסים בכלל ועבור שכירים בפרט. החזר מס הכנסה הוא אחד מהם.  

משרד גלפמן, רואי חשבון ימלא עבורכם את טפסי החזר מס הכנסה לשכירים ויבדוק קודם לכן אם אתם זכאים להחזר מס לשכירים ויטפל בעניינכם באופן המקצועי והיעיל ביותר. ניתן לומר כך, אם משרד גלפמן, רואי חשבון לא יוכל לקבל עבורכם החזר מס לשכיר, יש סיכוי רב שאף משרד בארץ לא יוכל לעשות זאת. אין זה אומר שאין משרדים טובים בארץ אלא שמשרד גלפמן, רואי חשבון הוא מהטובים שבהם. אם מגיע לכם החזר מס הכנסה מרשות המיסים, אז סביר מאד להניח שהוא יידע לטפל בכך ביעילות ובמהירות. פנו עוד היום לגלפמן, רואי חשבון והתחילו להרוויח. 
דילוג לתוכן