החזרי מס הכנסה

אל תגידו שהמילה או זוג המילים “החזרי מס” לא עושים לכם או גורמים לכם להרגשה טובה. הרי ברור.  מדובר הרי על כך שסוף סוף, אחרי כל מה שהמדינה לוקחת מאיתנו על ידי גביית מיסים, גם לנו מגיע נצחון קטן על המדינה ומגיע לנו החזר. סוף סוף אותה דרך חד כיוונית מתהפכת לרגע קצר בו הכסף זורם מהמדינה לכיסינו ולא כמו תמיד הפוך. 

שלא תבינו אותי לא נכון, זאת חובה מוסרית לשלם מיסים. עם מיסינו, המדינה מגינה עלינו, מעלה את רמת חיינו והכי חשוב, עוזרת לחלשים יותר שלא מסוגלים לשלם. רק תמיד יש לנו, ואני חושב שזה לא ייחודי לישראל אלא כלל עולמי, תמיד יש לנו הרגשה ש”הם” לוקחים לנו יותר מידי. זה כבר עניין של שיטות או פילוסופיות כלכליות כמו סוציאליזם או קפיטליזם אבל העובדה שגם לנו מגיע משהו חזרה, היא נחמדה בפני עצמה.

אבל המדינה ורשות המיסים לא עושים לנו חיים קלים. החזרי מס הכנסה זה לא דבר שנופל מהעצים. צריך לדעת איך ל”קטוף את הפרי” והאם בכלל אנחנו זכאים לו. יש הרי החזרי מס לעצמאים והחזרי מס לשכירים וזה עולם ומלואו. מה עושים הרבה אנשים, שכירים ועצמאים. מחפשים מזור באינטרנט. כותבים מילות חיפוש כמו “החזרי מס לשכירים מס הכנסה”. ואז מקבלים מליון ואחת תשובות , כתבות וחברות שמטפלות בעניין. אבל החזרי מס הכנסה זה משהו שצריך להיות מטופל על ידי בעל מקצוע עליו אתם סומכים.

כמו עורך דין, רופא. מישהו שאתם יכולים להפקיד בבטחון את כל חייכם הכלכליים. שלכם ושל חברתכם. אני רוצה להכיר לכם אחד כזה. משרד גלפמן ושות רואי חשבון. אין טעם לכתוב מילות חיפוש כמו “החזרי מס לשכירים מס הכנסה” כאשר ישנם משרדים כמו גלפמן ושות רואי חשבון שיכולים לטפל בהחזרי מס הכנסה שלכם.

כמובן שנדרשת הכירות ויצירת אמון בינכם לבין אנשי החברה כמו שיש בינכם לבין עורך הדין שלכם לדוגמה אבל אני בטוח שלאחר שיחה ראשונית תוכלו בבטחון רב להפקיד את תחום החזרי מס הכנסה שלכם, החזרי מס לשכירים או החזרי מס לעצמאים, בידיהם המקצועיות של משרד גלפמן ושות רואי חשבון. עשו זאת. צרו קשר. בהצלחה. 
דילוג לתוכן