ביקורת דו”חות כספיים

בכדי לקבל מידע על המצב הפיננסי של חברה או בית עסק, ניתן להזמין גורם חיצוני לבצע ביקורת דו”חות כספיים. ביצוע הביקורת לדו”חות השנתיים של חברה מספק נתונים חשובים הן לבעלי החברה והעסק והן למשקיעים. משרד רואי חשבון מקצועי מבצע את הביקורת החיצונית של הדו”חות הכספיים של החברה ומספק חוות דעת על מצבה הפיננסי הנוכחי. הביקורת מתבצעת בהתאם לדרישה של החברה בכדי שאנשי המפתח בחברה יוכלו לקבל החלטות מושכלות לגבי תהליכים עסקיים והשקעות בפיתוח מוצרים חדשים. 
 

ביקורת חשבונות לבתי עסק

 
גם בתי עסק יכולים להשתמש בשירותי ביקורת חשבונות על מנת לקבל הערכה אמינה על המצב הפיננסי של העסק. ביקורת מקצועית של משרד רואי חשבון היא טובה הן בתקופות שהעסק מצליח והן בתקופות שהעסק מראה ירידה בהכנסות. חוות הדעת המקצועית לאחר הביקורת, מאפשרת תכנון פיננסי טוב יותר בשנים הבאות.
 

ביקורת לחברות ועסקים דרך משרד מקצועי

 
בכדי לבצע את הביקורת לחברות ועסקים, אתם נדרשים לפנות למשרד רואי חשבון. בכדי לקבל חוות דעת ברמה גבוהה, לאחר בדיקה מעמיקה של הדו”חות הכספיים של החברה או של בית העסק שלכם, כדאי לכם לפנות למשרד רואי חשבון המתמחה בביצוע ביקורת של דוחות כספיים ובעל ניסיון רב בתחום. 
 

לאיזה משרד כדאי לפנות לצורך ביקורת של דוחות כספיים?

 
משרד רואי חשבון המקצועי ביותר לביקורת דו”חות כספיים הוא משרד רואי חשבון גלפמן ושות’! משרד רואי חשבון גלפמן ושות’ מציע לכם שירות אישי ואמין לביצוע ביקורת לדו”חות הכספיים של בית העסק או החברה שלכם. צוות משרד רואי חשבון גלפמן ושות’ מנוהל על-ידי רואה החשבון סרגיי גלפמן בעל ניסיון של מעל לעשור בליווי בתי עסק וחברות בביצוע ביקורות לדו”חות כספיים. 
 

ביקורת דו”חות כספיים דרך משרד רו”ח גלפמן ושות’

 
לתיאום פגישה עם צוות משרד רואי חשבון גלפמן ושות’ במשרד בפתח תקווה או במשרדים שלכם, אתם מוזמנים להשאיר את פרטי החברה או העסק שלכם באתר המקצועי של המשרד ונציגי המשרד יחזרו אליכם בהקדם האפשרי בשיחת טלפון לתיאום מועד הפגישה. בפגישה עם רואה החשבון של משרד רואי חשבון גלפמן ושות’, תוכלו להתחיל בתהליך הביקורת על הדו”חות הכספיים של החברה או העסק שלכם. 
דילוג לתוכן