בדיקת עוסק מורשה

כמו שאנחנו יודעים מתחומים אחרים בחיינו, שלב ההכנות והתארגנות לפעילות חשובה לעיתים יותר מהפעילות עצמה. אם ניקח דוגמה מהתחום הצבאי, ההתארגנות הנכונה והטובה והמקצועית לקרב עשויה להכריע את תוצאות הקרב עצמו. גם לפני פתיחת עסק, חברה, נותן שירות, חנות וכל גרסה אחרת של גוף כלכלי שצריך להעניק שירותים ו/או למכור מוצרים נדרשת עבודת הכנה, בדיקה, מודיעין, הן במישור הפעילות עצמה כמו לדוגמה תחרות, תמחורים, מלאים, מיקום גיאוגרפי עדיף, וכו.. ובמישור הכלכלי שכולל בעיקר את יחסי העבודה מול רשויות המדינה ורשויות המס. 

הגדרות

ניתן להגדיר את העסק שלנו בהגדרות שונות. עוסק פטור, עסק מורשה, חברה. כל הגדרה תלויה בטיב הפעילות, צפי ההכנסות ועוד מרכיבים פיננסים ופרוצדורליים שונים. הגרה נכונה של העסק שלכם יכולה להשפיע עליו לשלילה או לחיוב ולעזור לו לגדול נכון ולהתחזק. לכן, כל נושא של ביצוע בדיקות נאותות, בדיקות כלכליות, בדיקת עוסק פטור, בדיקת עוסק מורשה כל אלו בדיקות מאד חשובות לפני שעושים את הצעד הראשון ונכנסים למים. 

מי אמון על בדיקות אלו? 

בדיקות כמו בדיקת עוסק מורשה ובדיקות כלכליות נוספות, מתבצעת על ידי רואי חשבון. זה באופן תקין. בעלי עסק רבים שרוצים “לקפוץ למים הקרים של ניהול עסק בישראל” לא מכירים את החשיבות או בחשיבות של אותו ביצוע בדיקות נאותות. כלומר האם ישנה נאותות בפתיחת העסק שלכם. והאם, אחרי בדיקת עוסק מורשה, או בדיקת עוסק פטור, ישנה נאותות לפתיחת העסק ותחת איזו הגדרה. אנחנו בגלפמן ושות רואי חשבון מתמחים בביצוע בדיקות אלו ומכירים בחשיבותן הרבה על ההתפתחות התקינה והחיובית של העסק. לדוגמה, מה צפי ההכנסות שלכם, מה טיב השירות, מה צפי הגדילה של העסק שלכם, ועוד ועוד מרכיבים ששקלולם ישפיע על ההחלטה הסופית. האם עדיף להיות עסק תחת ההגדרה של עוסק מורשה או עוסק פטור אם לתת דוגמה אחת מיני רבות. אז זוהי רק דוגמה אחת לבדיקת עוסק מורשה מול אופציות אחרות. 

תנו למומחים לעבוד

אחת מתחומי המומחיות של גלפמן ושות רואי חשבון היא אותן בדיקות מקדימות לפני פתיחת עסק, בדיקת עוסק מורשה או הבדיקות האחרות שהוזכרו במאמר זה.  אל תמהרו. צרו עמנו קשר עם גלפמן ושות ראוי חשבון ותנו לנו לעזור לכם בשלב הראשוני הקריטי כל כך להצלחת חלומכם. 

דילוג לתוכן